5.03.2018

Todays Outfit | Big Sweater as Jacket



sweater as jacket - vintage  |  jeans / sweater - H&M  |  shoes - Mango  |  belt - Gucci  |  bag - Chanel  |  glasses - Prada

Aj juz w powietrzu czuc zapach wiosny! Moja ulubiona pora roku :)
Ten duzy wlochaty sweter kupilam kilka lat temu w lumpku i wciaz bardzo go lubie nosic.
W zestawieniu z mocnymi dodatkami nabral odpowiedniego charakteru. Aby sie nie skrocic, zwazywszy na to, ze nie jestem osoba postury modelki, zalozylam pod spod jasniejszy sweterek. Dzieki temu gora przestala obciazac cala sylwetke. A jak Wam sie podoba moja dzisiejsza stylizacja? Buziaki dla Was :))

9 komentarzy:

  1. wygladasz niesamowicie <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialny jest ten sweter <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Niesamowita propozycja, świetna kompozycja na pełnym luzie jednak nadal kobieca i zmysłowa. Wpadnij też do mnie na http://fabulousgoodlife.com/wzor-kobiecego-stylu by zobaczyć moje rozwiązania. Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten puchaty sweter jest mega pluszowy :) Super wygląda i można go użyć w różnych stylizacjach
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. haha ten sweter jest... no normalnie widząc w sh powiedziałabym, że okropny! ale tu mi się taaak podoba wszystko! no, może usta wolałabym nudziakowe ale kurcze, piękna ta stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastic outfit! This look amazing. Thanks for sharing it,
    Ladies Fashion Shoes Manufacturers

    OdpowiedzUsuń
  7. I love sweaters similar to this one ;)

    OdpowiedzUsuń