22.04.2013

New in - The New Icons & Zara


Witajcie :)

Co mnie najbardziej urzeklo w nowej kolekcji H&M - ''The New Icons''?
Oczywiscie przepiekny kapelusz i genialny tshirt!
Ciesze sie, ze te dwie rzeczy maja juz swoje honorowe miejsce w mojej szafie. :)
A Wy co sobie wybralyscie z tej kolekcji?

Zara rowniez mnie ostatnio mile zaskakuje.
Przede wszystkim ceny - tez zauwazylyscie, ze sa nieco nizsze nizli jak w ubieglym sezonie?
Modele butow sa naprawde swietne,
az ciezko bylo mi sie zdecydowac na jedna pare.

A teraz czekam na listonosza :))

Pozdrawiam serdecznie

agNeSSka**






hat, t-shirt - H&M The New Icons
shoes, shorts, bag - Zara
dress, necklace, bikini - H&M


6 komentarzy:

  1. Poszalalas :)
    Wszystko mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piekne rzeczy pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. W jakij cenie był kapelusz?

    OdpowiedzUsuń
  4. Z "The new icons" kupilam kurtke skorzana z suwakami i smialo moge stwierdzic ze to zakup roku!

    OdpowiedzUsuń
  5. I'm looking crazy for the hat but H&M is not selling it on my country.
    I live in Portugal, Europe. Could you help me getting it and I would pay you by paypal.
    I'm so sad I have been searching all over the place for the hat with no success :(
    Help me please*

    OdpowiedzUsuń