31.10.2012

New in - sneakers like Marant

W koncu udalo mi sie dorwac czarne sneakers'y na wzor tych marantowych.
Bardzo podobaja mi sie oryginaly, ale ze nie jestem jakas wielka fanka obuwia na plaskiej podeszwie,
to ich zakup sobie po prostu odpuscilam - no i ta cena stanowczo zniecheca.
Kupilam rowniez plaszcz w kolorze zlamanej popieli - kolejny modny kolor tej jesieni.
Ma fason marynarki, uwierzcie mi - jest po prostu genialny!
Nie moglam przejsc rowniez obojetnie obok bialej tuniki, ktora z pewnoscia zabiore do Barcelony
z wiara, ze pogoda bedzie na tyle piekna, ze bede mogla ja zalozyc.

Prezentuje Wam dzisiaj naszego kochanego brzydalka - pupilek mojej Mamusi :)
Chinskie grzywacze, to narawde bardzo oddane, madre i kochane psiaczki.
Nasz przypomina mi gremlinka :D

Pozdrawiam serdecznie

agNeSSKa**








sneakers - Bershka
tunic - H&M
coat - Pull&Bear

24 komentarze:

  1. Płaszcz i sneakersy to zdecydowanie mój must have :D
    dominicasinspirations.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne sneakersy i super psiak :)

    Pozdrawiam,
    The-Bigwig

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietne buty, ja wlasnie zaczelam sie zastanawiac nad zakupem podobnych:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podobają mi się buty :>
    http://kitten-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Coraz bardziej przekonuje się do tych butków ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. oj buty są naprawde godne pozazdroszczenia, ale psiaczek niestety rządzi tym postem ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. też chce takie butki!!! zapraszam do nas:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne buty

    Zapraszam na bloga dominnofashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. nie jestem fanką tych butów, ale niech Ci się wygodnie noszą:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne buty! Dostępne w Bershka? Na ich stronie ich nie ma :(
    Pozdrwiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja je kupilam w stacjonarnym sklepie. Sprawdzilam online i faktycznie ich nie ma - moze sprobuj poszukac na allegro :)

      Usuń
    2. Dziękuję za odpowiedź. Sprawdziłam, nie ma ;)
      Czekam na post z nimi w roli głównej.
      Pozdrawiam!

      Usuń
  11. świetne snakersy!:)

    a Psinka cudna!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Buty są świetne ale moje serce skradła dziś psinka!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. cudowne rzeczy - jaka fajna psinka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super post! Zapraszam do nas na konkurs, do wygrania wejściówki na pokaz mody ! www.walkingcliches@blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. piesek uroczy. a zakupy konkretne i to bardzo! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. mamy tego samego pieska he he :))) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  17. Generally I do not read article on blogs, however I would like to say that this write-up very
    forced me to try and do so! Your writing taste has been amazed me.
    Thanks, quite great post.
    Here is my web site :: hives cure

    OdpowiedzUsuń