22.07.2012

Classic Style

O stylu klasycznym mozna mowic wiele
ale przede wszystkim warto wspomniec o tym, ze jest ponadczasowy,
zawsze sie sprawdza,
to styl piekny w swej prostocie i uniewersalnosci,
a co najwazniejsze zaprzyjaznia sie z nasza kobiecoscia. :)
W niczym innym nie czuje sie ostatnio lepiej jak w klasycznych minimalistycznych stylizacjach.
Mniej znaczy wiecej.
Ma to swoje zastosowanie w modzie jak i w codziennym zyciu.
Ostatnimi czasy kieruje sie tym madrym zdaniem i naprawde na dobre mi to wychodzi.

Moje pierwsze lakierowane typowo klasyczne szpilki w szafie
- witajcie w domu :))
Przekonalam sie, ze naprawde nie trzeba na buty wydac majatku
aby prezentowaly sie jak ciasteczko do schrupania :)
Takie zakupy lubie najbardziej.

Pozdrawiam

agNeSSka**








buty - Kari
torba - Zara
spodnie - Bershka
sweter - H&M DIVIDED
bizuteria - Glitter %
okulary - Amisu

28 komentarzy:

  1. Podziwiam Twoja kolekcje szpilek, na jdenym zdjeciu chyba bys ich nie zmiescila;) A klasyczny styl uwielbiam!
    Pozdrawiam!
    www.saymejustine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo klasyczna czerń i to bardzo lubię, do tego fajna elegancja.
    Najbardziej podoba mi się sweter i buciki :)

    zapraszam :)

    www.gibky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Szpilki są przecudne! Klasyka w najlepszym wydaniu :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. casual zawsze sie sprawdza.

    OdpowiedzUsuń
  5. W zupełności się z Tb zgadzam. Wyglądasz ślicznie. Obserwuję i pozdrawiam KK ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo mi sie podoba ta stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  7. Jesteś naprawdę śliczna i masz w sobie dużo uroku, ale powinnaś popracować nad stylem swoich notatek, bo naprawdę ciężko się je czyta, mowa trawa. Dopracuj to aby Twój blog był jeszcze lepszy! :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej,wszystkie twoje stylizacje zwalają mnie z nóg.

    Mam do Ciebie takie pytanko:
    Gdzie pracujesz?

    OdpowiedzUsuń
  9. Szpilki są przepiękne, niby prosty zestaw, a zachwyca ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Całość prezentuje się rewelacyjnie, prosto i dlatego tak wyjątkowo :)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ładny look !@!!


    super wyglądasz

    wszystko świetnie dobrane


    Pozdrawiam serdecznie



    MArcelka Fashion BLOG




    :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna torba ! ;)
    Zapraszam do mnie na nowy post :*

    OdpowiedzUsuń
  13. prosty zestaw a wyglądasz zjawiskowo! <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Też kupiłam te szpileczki...są obłędne i pięknie się prezentują. Ja najpierw poszłam do Aldo i widziałam bardzo podobne za 300zł. Następnie weszłam do Kari i tam czekała na mnie ostatnia para, w moim rozmiarze za 79zł. Przymierzyłam i oceniłam je jako wygodne. Może i te z Aldo są lepiej wykonane, ale dla mnie te są wystarczająco dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo przyjemny look, miło się patrzy. Pozdrawiam i zapraszam do nas http://voguele.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. EXTRA :) niby klasycznie ale z klasa, przyciaga uwage:)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. świetny outfit ! :D
    www.fashiondreams-cometrue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Prosty ale piękny zestaw :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń