26.04.2011

Boho Girl

Dzisiaj pojechałam z moim narzeczonym do Monachium
na spacer i przy okazji zapolować na słomiany koszyczek.
Pogoda była w sam raz,
ale wiatr zaczął dokuczać mi do tego stopnia,
że w końcu zrezygnowałam z kapelusza
i schowałam go głęboko do torebki.
Bluzeczkę kupiłam rok temu w Turcji,
a niedawno widziałam identyczną kolekcję w Zarze,
także, że tak powiem wyprzedziłam trendy hehe :)
Niedługo zaprezentuję Wam moją białą sukienkę,
która prezetuje się jak z ostatniej kolekcji D&G na lato,
a ta też już gości w mojej szafie od dobrych dwóch lat :)

A odnośnie outfit'u - podchodzący pod boho,
całość zapieczętowałam wzorzystymi butami.
No a poszukiwania koszyczkowe uważam za zakończone!
Jak dla mnie mógłby być cały biały no ale, jak już mówiłam
- żeby był idealny, to sama musiałabym go wykonać.
Resztę możecie ocenić sami :)
 
Życzę Wam samych słonecznych dni!

PS. Nie, na fortepianie grać nie potrafię ^^ 

agNeSSka**    












 bluzka - no name
spodnie - Zara
torba - Bershka %
buty - Deichmann
kapelusz - Bershka %

No i koszyczek z New Yorkera :) 

 

35 komentarzy:

  1. świetny kapelusz, piękne spodnie - całość cudowna :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. przepieknie wygladalas, wszystko mi sie bardzo podoba.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyglądasz!! Kapelusz jest genialny!!

    OdpowiedzUsuń
  4. wyglądasz fantastycznie! mam te spodnie i je kocham! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. SPODNIE,BUTY I KAPELUSIK PODOBA MI SIĘ NAJBARDZIEJ:)A KOSZYCZEK UROCZY!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. cudne buty i kapelusz! :)
    klawisze - grasz? ;>

    Pozdrawiam,
    rudsini.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. zazdroszczę bluzki!

    OdpowiedzUsuń
  8. fantastyczne kolory :) uwielbiam takie zestawy !! wyglądasz ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Modne czerwone rurki, a kapelusz niczym Diva :D Lubimy, lubimy :D

    OdpowiedzUsuń
  10. fajny, hippisowski zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Супер=)так ярко и стильно!

    http://mandy1995.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ruda - chciałabym ^^ usiadłam tylko do zdjęcia :)

    A Wam wszystkim baardzo dziękuję za tyle pozytywcnych opinii! :) Ściskam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  13. ładne masz włosy i spodnie super :)

    OdpowiedzUsuń
  14. koszyczek jest przepiękny :)
    świetnie wyglądasz :)
    Pozdrawiam Julka :)
    mylifeisbrilliant-julka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie wyglądasz! Podobają mi się przede wszystkim bluzka i spodnie:)

    Zapraszam do mnie:)
    http://nikitasfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo mi się podoba, ślicznie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajnie wyglądasz. Spodnie i bluzeczka ekstra. W planach swoich zakupów też mam podobną torebkę:)

    OdpowiedzUsuń
  18. kapelusz przepiekny ! No i ty wygladasz jak z zachodniej granicy,a to duzy komplement ! suuper !

    Zapraszam do siebie margaret-j

    OdpowiedzUsuń
  19. jeny, dałabym się pokroić za twoje włosy...bardzo fajnie tu wyglądasz, !!obserwuje,z przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Oj te moje kłaczki nadają się już pod nożyczki :P
    mowa oczywiście o samych końcówkach.
    Dziękuję Kochane! :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Aga! istna gwiazda z Ciebie:D
    set jest bezbłędny no nic bym w nim nie zmieniła:)
    a tego kapelusza to taaaak ci zazdroszczę....

    OdpowiedzUsuń
  22. kocham czerwone rurki:)
    koszyczek jest przepiękny.
    wyglądasz jak "superstar" :)
    zapraszam do mnie:
    http://key-and-bow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Lumpexoholiczka - ha ha, a świtak siedzi i zawija ;D :**

    aaagata - ojej! Dzięki :))

    NYCgirl - no ja nie wiem z któej strony :P hehe
    Dzięki wielkie :)

    OdpowiedzUsuń