13.12.2017

Pakowanie Prezentow | MIX Inspiracji Swiatecznych


Jej to juz ten czas!
Zapewne jeszcze ze nie kazdy z Was ma juz komplet prezentow dla swoich najblizszych, ale spokojnie, jeszcze poltora tygodnia do Wigilii - macie czas! :) Najwazniejsze jest to, by nie odkladac tego na ostatni dzien, bo wtedy ciezko jest racjonalnie podejsc do tematu i kupic bliskiej osobie cos, co na pewno by  jej sie przydalo. Kierujemy sie niepotrzebnie pospiechem, a efekty kazdy z nas niestety dobrze zna. Ja na przyklad lubie kompletowac prezenty z malym wyprzedzeniem. Czasami bywalo tak, ze juz w listopadzie mialam upominki dla wszystkich. :) Staram sie podchodzic dosc powaznie do tego zadania, bo najwazniejsze jest dla mnie to, by kazdy czul sie naprawde zadowolony ze swojego prezentu. Takie magiczne Swieta mamy tylko raz do roku, wiec fajnie jest stanac na wysokosci zadania i wszystkim sprawic prawdziwa radosc :) Naprawde nie zawsze trzeba wydac majatku i posiadac platynowa karte platnicza, by podarowac oryginalny i fajny prezent. Wystarczy dac sobie chwile na przemyslenie i pomysly same przyjda! :)
Ale moze przejdzmy do tematu dzisiejszego posta. Postanowilam nieco ulatwic Wam w tym roku zadanie pakowania prezentow :) Przygotowalam mase inspiracji, ktore powinny niejednego z Was wyciagnac w tym roku z opresji! No ja uwielbiam pakowac prezenty! Zawsze sprawia mi to ogromna radoche :)) Staram sie by co roku byly mile dla oka i cieszyly juz lezac pod choinka. Niestety nie moge Wam pokazac zdjec jak powstaja moje opakowania z wiadomych przyczyn :D Nie byloby niespodzianki :) W poscie swiatecznym na pewno uchyle rabka tajemnicy. Tak wiec trzymam za Was kciuki, wierze, ze pakowanie pojdzie Wam w tym roku szybko, latwo i przyjemnie. Zdradzcie mi jeszcze, czy i Wy jestescie na punkcie pakowania takimi samymi krejzolami :) Jestem bardzo ciekawa!


03.12.2017

Todays Outfit | Hello December!



fake fur / sweater - vintage  |  mom jeans - ZARA  |  shoes - Mango  |  bag / belt - Gucci  |  hat - H&M

Czesc! :) Jej tez czujecie juz ten klimat? Zapach grzancow, pomaranczy, przystrojonych miast i mroznego powietrza przeplatanego u co poniektorych juz nawet sniegiem :) Nie przepadam za zima, ale lubie biale swieta. Wtedy wracam do moich wspomnien i znow moge sie poczuc jak mala dziewczynka wyczekujaca Swietego Mikolaja :)) 

19.11.2017

Todays Outfit | Cosy Sweater & Biker Boots with Pearls


sweater - vintage  |  hat - H&M  |  boots - ZARA  |  jeans - Pull&Bear  |  bag - Chanel

Sweter z powyzszych zdjec towarzyszy mi juz od dobrych szesciu lat i nadal nalezy do moich ulubionych na chlodniejsze jesienne dni. Kupilam go w lumpeksie i nie zamienilabym na zaden inny! Buty to moj ostatni goracy zakup, jej co sie ze mna porobilo, jeszcze rok temu nie spojrzalabym na takie buty, ale musze przyznac, ze te sa naprawde wyjatkowe. Perly byly tu strzalem w dziesiatke i abosultnie mnie kupily! :)